sälja gammelbil

har ju försökt att sälja min rostfria norrlands volvo 140 i två månader . igår förnyade jag min annons på blocket .en tjej säger att hon är jätteintresserad och jag är ute på hönö. och hon skulle komma å kolla på bilen . hon ringde att hon kommer , fast då hem till kullavik för att hon Ställt in sin gps på det . jaha, men kan du inte ändra det . sa jag . nä det var så jobbigt . ok, får väl åka hem då om du nu är så intresserad sa jag. väl hemma så hade hon sin snubbe med sig dom gick runt å kollade på bilen . så plockar kvinnan upp en triangelformad kudde från sin 850 . hon skulle kolla om hon kunde sitta och se ut genom rutan . å sen så skulle hon provköra .
dom var väl borta en kvart nåt kom tillbaks å sa att den var för trög i styrning . jamen, vafan bilen är ju från -68 varför tittar du på gammelbilar ? jag har åkt tre mil för att du var "jätteintresserad" hon svarade inte dom gick bara .. idioter!! men så idag ringde en kille från boxholm i östergötland och sa han tar den för 9500:- han betalar in handpenning 1000 kr å ska komma på måndag . man får väl hoppas att äntligen slipper alla testpiloter och däcksparkare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0